Vikailmoitukset

Täältä löydät ohjeet vikailmoituksen tekemiseen.

Voit joko soittaa asiakaspalveluumme arkisin aikavälillä 9- 15 tai katsoa alta ohjeet lämmön, sähkön ja veden vikailmoitusten tekemiseen asiakaspalvelumme ollessa kiinni.

Asiakaspalvelu palvelee

ma-pe klo 9-15

Lämmön vikailmoitus

Kaukolämmön osalta voitte tehdä vikailmoituksen soittamalla vikapäivystysnumeroon:

 040 636 2988

 

Huomaattehan, etteivät tekstiviestit tule perille päivystysnumeroon!

Sähkön vikailmoitus

Sähkön osalta voitte tehdä vikailmoituksia puhelimitse soittamalla päivystysnumeroon tai netissä palvelupyyntösivustollamme.

Häiriökartasta voitte tarkistaa sähköverkon keskeytystilanteen alueellanne

Tarkista keskeytystilanne häiriökartasta >>

Palvelupyyntösivustolla jätettyjä vikailmoituksia käsitellään vain arkisin.

Ilmoita viasta tästä >>

Kiireellisissä tapauksissa suosittelemme ottamaan yhteyttä soittamalla suoraan Tunturiverkon päivystysnumeroon 

040 636 2988

 

Huomaattehan, etteivät tekstiviestit tule perille päivystysnumeroon!

Veden vikailmoitus

Kartoitamme mahdollisia verkostovuotoja Saariselän, Ivalon ja Inarin alueella. Verkoston vuoto voi näkyä maastossa paikassa, joka normaalisti ei ole kostea. Tällainen ilmoitus voi auttaa suuresti vuodon löytämisessä.

Vikailmoituksen voi tehdä  kaikista vesijohtojen tai viemäreiden toimintahäiriöistä soittamalla vesihuollon vikapäivystysnumeroon

040 636 2989

 

Huomaattehan, etteivät tekstiviestit tule perille päivystysnumeroon!

Urakoitsijan vikailmoitus

Mikäli on sattunut vahinko tai olette löytäneet suurjännitejohdon (20kV) päälle kaatuneen puun, ottakaa välittömästi yhteyttä Tunturiverkon vikapäivystysnumeroon

040 636 2988

Huomaattehan, etteivät tekstiviestit tule perille päivystysnumeroon!

Urakoitsijana  voitte tehdä palvelupyynnön ottamalla yhteyttä asiakas-palveluumme tai tekemällä pyynnön palvelupyyntösivustollamme, missä voitte tilata kaapelinäyttötilaukset toivomaanne ajankohtaan ja pyytää puunkaatuapua, jos tontilta pitää kaataa sähkölinjojen vieressä sijaitsevia puita. Palvelupyynnöt toteutetaan viiden työpäivän kuluttua tilauksesta.

Huomaattehan, että sähkölinjojen välittömässä läheisyydessä sijaitsevia puita ei saa kaataa itse. Tunturiverkolta saatte apua puiden kaatamiseen pyynnön tekemällä.

Palvelupyyntösivustolla haetaan ensin kohteen katuosoite tai valitaan paikka kartalta. Tämän jälkeen valitaan palvelu ja annetaan tarvittavat lisätiedot.

Palvelupyyntösivustolle >>

 

Ohjeita kaapeleiden kaivuuseen ja kaapeleihin osuumiseen liittyvissä vahinkotilanteissa toimimiseen

Vahingon sattuessa >>

 

Lisätietoja urakoitsijan palveluista >>

Sähkön häiriökartta

Pin It on Pinterest

Share This