Syyskuussa 2022 käynnistetty Inergian asiakastietojärjestelmien uudistus etenee ja sen on tarkoitus olla valmis maaliskuussa 2023. Uudistus tapahtuu vaiheittain ja asiakkaalle näkyvät muutokset on pyritty minimoimaan. Alla tietoa merkittävimmistä muutoksista asiakkaan näkökulmasta.

 

Kuukausilaskutukseen siirtyminen 1.1.2023 alkaen

Kaikkien Inergian hyödykkeiden (lämmön, sähkön ja veden) laskutus tapahtuu jatkossa kuukausittain tammikuun kulutuksista alkaen. Tammikuun kulutusta koskevat laskut saapuvat helmikuussa 2023.

Aiemmin veden arviolasku lähetettiin kahden kuukauden välein, mutta jatkossa kerran kuukaudessa. Veden tasauslasku lähetetään vuosittain.

Inergian laskutuksen yhteydet säilyvät ennallaan: ota yhteys Inergian asiakaspalveluun, jos sinulla tulee kysyttävää laskun sisältöön liittyen ja Ropon asiakaspalveluun maksuaikoihin ja perintään liittyvissä asioissa.

https://www.inergia.fi/yrityksemme/yhteystiedot/

 

Yrityksen nimi laskulla vaihtuu – tilinumero säilyy

1.1.2023 alkaen laskuilla näkyy laskuttavana yrityksenä kyseisen kulutushyödykkeen palvelun tarjoava yhtiö. Aiemmin laskulla näkyi Inergia Oy. Jatkossa nimenä on Tunturiverkko Oy, Inarin Lapin Vesi Oy tai Inergia Lämpö Oy.

Muutos koskee vain nimeä. Tilinumerona säilyy: FI44 5645 0020 0066 72 OKOYFIHH

 

Inergia Lämmön kuluttaja-asiakkaiden tulee uusia laskujen e-laskuvaltuutus 

Kaukolämmön laskutusjärjestelmä vaihtuu alkuvuodesta 2023. Saat laskusi (tammikuun kaukolämpö) uudesta järjestelmästä helmikuussa paperisena. Toivottavasti sinulla on aikaa käydä uusimassa e-laskuvaltuutus omassa verkkopankissasi mahdollisimman pian uuden laskun tiedoilla.

Pahoittelemme aiheutunutta vaivaa.

Pin It on Pinterest

Share This